Alla inlägg den 17 mars 2010

Av My & Henrik - 17 mars 2010 19:36

Som ni märkt har inte Henke varit någon ambitiös bloggare. Han tycker inte att det händer något direkt som han kan skriva om. Jag har gett en del förslag för han snackar rätt mycket här hemma... Jag tror dock inte att intresset riktigt finns där. Synd.

Som ni vet kommer jag inte att ha en blogg själv, det går inte riktigt. Så finns det ingen som kan få Henke till att blogga lite oftare blir nog denna sida inte långvarig. Trist när vi väl startat den, men ähh, då får ni väl ringa lite oftare om ni vill veta vad som händer i vårt liv!


Jag fick förresten en present igår. Ett jättefint armband i guld. Tack älskling!

Å nej, vi firar inget. Orsak?

- My, du får denna present för att du blir mer och mer underbar för varje dag.


Jag har en överraskning på gång till Henke. I förra veckan kom jag på den, utflykten som är klockren för min man. Ni kan tro att han är nyfiken. Allt är bokat och klart och det mesta är förberett, ett par saker till bara. Du får längta en hel månad till älskling!


/M


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards