Alla inlägg den 7 mars 2010

Av My & Henrik - 7 mars 2010 17:56

Det är väl en klyscha, men så snabbt helgen går. Destu snabbare går det när jag planerar in minsta lite minut.


Igår tog jag tåget ner till Malmö (gratis resa då automaten inte fungerade) för att hälsa på min barndomskompis Camilla.

Det var ju världens vårväder så vi handla lite godsaker i ett konditori och satte oss ute på en bänk i solen. Hur skönt som helst!

De senaste somrarna har vi alltid gjort en speciell tripp tillsammans. Förra året blev det cykel "Bjäre runt" och förra året igen blev det den fantastiska resan till Kebnekaise (slåss om 1:a platsen på bästa resa med NY).

Detta år har vi två alternativ. Antingen blir det cykel längs Danmarks kust (Helsingör-Köpenhamn) eller vandring på Skåneleden. Får väl se vart vi hamnar. Vår idé med cykel Skåne runt, flyttar vi fram...


Idag blev det ännu en utflykt. Denna gång till Ullared med Sofie. Jag har aldrig varit där en söndag tidigare och det var perfekt när det gällde folkmängden. Ingen trängsel.

Jag köpte mig äntligen en kolsyramaskin. Det skulle jag ha gjort i över 1 år nu. I övrigt blev det bara lite smått och gott. Det har varit en otroligt mysig dag med dig Sofie! Vi var ju som gjorda för varandra att besöka Ullared tillsammans, klara samtidigt på varje avdelning.


Henke hade också en utflykt igår och jag hoppas att han lägger ut lite bilder på den här imorgon!


/M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards