Alla inlägg den 8 mars 2010

Av My & Henrik - 8 mars 2010 21:35

Det var längesedan sist. Men redan på första slaget slog det mig, så jäkla roligt box-passen är! Det ska verkligen bli ett stående träningspass på måndagar.


Jag och Sara var tidigare vip på dessa pass. Att det inte blivit av på senare tid har sina förklaringar, bla innebandy och husbygge. Nu äntligen är vi tillbaka!

Härligt kämpat idag Sara! Får väl se om vi är redo på lördag förmiddag?


I love Päronboll!

 

/M

Av My & Henrik - 8 mars 2010 17:39

Nu var det ett tag sedan som jag skrev något så jag får summera allt nu istället.

Jobb hela helgen kl 06.00 men på lördagen så ringe Jimmy (svåger) och frågade om jag ville med ut och flyga lite så när jag slutade på lördagen åkte jag, Jimmy och Torkel till Ljungbyhed flygfält och tog en repa Ekeby- Helsingborg (ett par varv)- Strandbaden- Kullaberg sen rakt över landet mot Ljungbyhed igen. Jag insåg att Skåne är fruktansvärt platt och då menar jag fruktansvärt... Hade havsnivån stigit med ett par meter så hade precis alla i Skåne fått använda snorkel. Hela turen gick bra och vi störtade ingen gång alls fast jag flög halva rundan.

Idag har något underbart hänt mig... Jag har fått Viasat-paketet. Det började bra redan när jag hämtade det på Ica supermarket och bottnen öppnade sig och hela innehållet trillade ut på golvet precis bredvid kassorna med halva Ängelholms befolkning runt omkring... bra. Men det gjorde inget för jag var så glad ändå. Där kom nog bara 18 svordomar i snabb följd. Och nu är det som så här att jag har blivit TVINGAD av en annan person som bor i denna lägenhet att titta på melodifestivaler, OS, korkade hemmafruar och annat trams så nu har My lovat mig att hon ska följa MotoGP-säsongen ihop med mig vilket innefattar alla kval, försnack, eftersnack och alla repriser... Är bara lite orolig för att hon ska heja på någon annan än Rossi.


Om någon annan vill titta på MotoGP så är ni välkomna... sålänge ni hejar på Rossi


/ H.L

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards