Alla inlägg den 3 mars 2010

Av My & Henrik - 3 mars 2010 15:50

Kom på att jag vill ge veckans plus... och hela året för den delen till

SOS Bilservice i Strövelstorp


Jippi


Tjabba H.L

Av My & Henrik - 3 mars 2010 15:35

För typ 2 veckor sedan började min bil att hoppa och bråka med mig precis som Mys bil gjorde med henne fast inte så farligt och i måndags började min bil att låta som ett jumbojet så igår körde jag till Jonas garage och hissade upp den för att konstatera var felet fanns och det var ju som vi misstänkte hål på avgasröret. När jag körde hem från jobb idag tänkte jag åka inom macken i Strövelstorp och boka någon tid för rehab åt bilen och som tur var så hade någon annan snubbe inte lämnat sin bil så där fanns tid över att ta en titt på min. En halvtimme senare var bilen som ny... den lät som den skulle och man fick inte whiplash varannan meter av hoppandet. Med min vanliga tur (vad gäller bilar) trodde jag att en skruv på avgasröret gick att behålla sen fick man byta ut resten av bilen men det gick på endast 320 kr vilket gjorde mig otroligt lycklig... tills jag kom hem och upptäckte att det var tvättdag idag så det är väl bara att bita i Granny smith-äpplet och ta tag i det.


Hoppas alla får en lika bra dag som jag (förutom tvätten)


Tjabba / H.L

Av My & Henrik - 3 mars 2010 09:24

Vi är nog några stycken som längtat! Ni vet vad jag menar:


GREYS HAR PREMIÄR IKVÄLL! LOOOOOOVE IT!


/M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards