Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Bilder från THE party!

Av My & Henrik - 15 mars 2010 18:29

Till den omtalade lördagen (natten)...

Jag har nu lärt mig att inte planera några kvällar framöver, att göra det som faller sig in verkar vara en höjdare.


Vi bjöd hit Marie (min kära gymnasiekompis) och hennes Adam. Vi trodde nog alla att det skulle bli en hyfsat lugn "parmiddag-lära känna varandra-kväll".

Varken jag eller Henke hade träffat Maries Adam och man kan väl säga att det "klickade" med en gång. Jag och Marie hade inte stor chans att komma in i grabbarnas samtal, men vad gjorde det, vi brukar ju reda oss.

Det började ganska sansat, det korkades upp ett par vinare, många öl öppnades, lite whiskey. Henke sa att han såg en ny sida hos mig (att jag var rätt full), men jag märkte inte det alls, jag kände mig bara j-vligt glad och pigg!

Framåt midnatt fick vi mellanlandnings-besök av brorsan, Gina och deras kompisar. När de gick kl 01, sa Marie att det kanske var dags att kolla tågtiderna mot Hbg. Jag såg att tåget gick 1.04 och bussen 1.10, men varken Marie eller Adam rörde på sig. Å glada är vi för det!

- Vi tar 5-tåget istället.

Jaja, det var då partyt kom igång på riktigt. På med dansemusiken, ni vet, Lambada, Dirty Dancing, Lars Kristerz, Black Jack...

Kl 03.30 när folket började gå hem från Bahnhof dansade vi just Lambada. Altandörren var öppen och vi fick se en dansebana utanför vårt vardagsrums-fönster. Haha, så jäkla kul att alla hängde med där ute!

Vad ska jag säga. Grymt rolig kväll, kommer minnas den länge!


Adams väldresserade vovvar, Adde och Panjo.


   

Adam och Marie


Vi tänkte återuppliva gamla minnen från gymnasietiden genom att snapsa Skåne Akvavit, men trodde inte att vi skulle palla trycket. Det gjorde vi förstås inte för 10 år sedan heller...


    

Mellanlandnings-besök. Brorsan och Molle.


    

Marie är en jäkel på bugg!


    

Adam gör sig redo... Hmmm!


   

Dirty Dancing "The Final Dance". Snyggt grabbar!


  

Lyft nr 1. Jag skrattar än! Det ska egentligen se ut så här:


  

LYFTET!


  

Nära grabbar!


Å nu, hade jag inte bölat innan så gjorde jag det garanterat här. Killarna bjuder upp till "The Final Dance"


    

Sexigt värre...  

 
 
Ingen bild

My´s mamma

15 mars 2010 19:24

Ja,ni ser verkligen ut att ha roligt.Ångrar nu att vi inte körde inom när vi ändå var i stan i lördags.
Vi kanske blir inbjudna nästa gång,eller hur Bitt?Sing a star var det väl,My?
Kram

 
Ingen bild

Bitt

15 mars 2010 20:37

Ja Anti, nu väntar vi bara och då ska de få se!
Er fest påminner om våra härliga fester för 30 år sedan , fast
då började vi på fredan och slutade på söndan.

 
Ingen bild

Lindis

15 mars 2010 21:39

Älskar sista bilden !! :)

 
Ingen bild

My

16 mars 2010 07:12

Va? Festade ni hela helgen? :) Det är jag för gammal för nu...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My & Henrik - 17 mars 2010 19:36

Som ni märkt har inte Henke varit någon ambitiös bloggare. Han tycker inte att det händer något direkt som han kan skriva om. Jag har gett en del förslag för han snackar rätt mycket här hemma... Jag tror dock inte att intresset riktigt finns där. Syn...

Av My & Henrik - 14 mars 2010 16:21

Det blev rätt sent igår. Vi hade "parmiddag" vilket resulterade i en ganska vild dansfest långt ut på morgonkvisten. Vi hade sjukt kul och jag har träningsvärk i skrattmusklerna idag. Det kommer ni nog också få när jag lagt ut inlägget och bilderna f...

Av My & Henrik - 13 mars 2010 12:21

Dagen har börjat med mysmorgon. Hur underbart är det inte att vakna av sig själv utan en pipande klocka kl 5.30? Lovely!   Varannan vecka är det boxpass på lördagar och självklart hade jag och Sara bokat in det idag. Grymt bra start med ett träni...

Av My & Henrik - 12 mars 2010 07:30

Ibland är jag och Henke som 5-åringar. Vi leker och skojar... Det är så jäkla roligt! Igår attackerade Henke mig med sin tandborste, full med tandkräm. Jag hade tandkräm i hela ansiktet och det stelnar ju på en gång. Fick flaschbacks från tonåren n...

Av My & Henrik - 11 mars 2010 19:21

Jag brukar säga detta två gånger om året. Ledsen om jag är tjatig, men det är så härligt när bilen går igenom besiktningen. Lika härligt när tänderna går igenom sin kontroll. Idag har min Tarzan nämligen fått sin årliga koll. Jag är alltid lite små...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards