Alla inlägg den 12 mars 2010

Av My & Henrik - 12 mars 2010 07:30

Ibland är jag och Henke som 5-åringar. Vi leker och skojar... Det är så jäkla roligt!

Igår attackerade Henke mig med sin tandborste, full med tandkräm. Jag hade tandkräm i hela ansiktet och det stelnar ju på en gång. Fick flaschbacks från tonåren när jag testade tricket att kleta tandkräm på finnarna. Haha!

Jag försökte förstås ge igen, men Henke är för snabb och stark, jag har ingen chans.

När han gick in i duschen, satte jag mig på toan. Henke ville vara rolig igen och överraskade mig med en spolning och jag fick vatten på hela rumpan.

Jag tyckte sedan att det var dags för mig att busa. Jag låtsades gå ut från badrummet, stängde dörren och smög mot duschen (planen var att göra något med duschdraperiet). Men...


"My, du smyger som en giraff."


Va fan! Jag kan aldrig ge igen!

Men vi hade så jäkla roligt och jag har fått det bästa humöret att starta helgen med! Love you älskling!


/M


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards